Leden

Tom Persyn:
Hallo, ik ben Tom Persyn. Ik zit in mijn eerste jaar Orthopedagogie en kreeg de opdracht om een wiki te maken over 'thuisloosheid'. Dit doe ik samen met enkele medestudenten. Onze groep is samengesteld uit enkele mensen van de A-klas en enkele mensen van de B-klas. Toen we hoorden dat onze wiki moest gaan over 'thuisloosheid' was er even sprake van onwetendheid. Maar ondertussen zijn we allemaal weer een beetje slimmer geworden en weten we heel wat meer over het onderwerp. Het artikel waaruit ik mijn kennis haalde was 'Maatzorg in de thuislozenzorg'. Het was een leerrijke ervaring!

Marieke Thielemans:
Hallo, Ik ben Marieke Thielemans. Samen met enkele medestudenten uit de A en de B klas, kregen we de opdracht om een wiki te maken over 'Thuisloosheid'. Het is erg interessant om zelf eens een wiki te maken. We leren allemaal veel bij, zowel over het maken van de wiki, als over de inhoud. Bij onze eerste bijeenkomst had niemand een idee over wat het woord 'Thuisloosheid' kon inhouden, maar ondertussen zijn we stillaan echte kenners aan het worden! Ik vertrok vanuit het artikel: "Verzipping van de thuilozen(zorg)?".

Lisa Meulenbergs:
Hoi, Ik ben Lisa Meulenbergs. Ik zit in 1BaOb, samen met Marieke, Tom en Frie. Voor deze Wiki/Sadan opdracht zitten we samen met nog leerlingen uit de A- klas. Ik vind het een interessant onderwerp en ik leer er graag nog meer over bij, want het was een onderwerp waar ik nog niet van gehoord had. Wel wist ik dat er daklozen waren, maar Thuislozen, daar had ik nog niet van gehoord. Mijn artikel is: "Naar een integrale hulpverlening ook aan thuislozen".

Frie Gerard:
Hallo, ik ben Frie Gerard, ik ben 18 jaar en zit net zoals de anderen in mijn eerst jaar Orthopedagogie. ik moet dus ook samen met de andere leden zorgen voor een goed verloop van onze wiki, wat niet altijd even evident zal zijn denk ik. Het onderwerp Thuisloosheid spreekt me wel aan en ik hoop dat ik doorheen onze opdracht wat meer te weten zal komen over de werking van een wiki en over het onderwerp zelf.

Rien Foulon:
Hallo, ik ben Rien Foulon en ik zit in mijn eerste jaar Orthopedagogie. ik zit in de A-klas. We kregen in de les ICT de opdracht om in groepjes een sadan te maken. Onze groep bestaat uit studenten van de A en de B-klas. Ons onderwerp is thuisloosheid en in het begin konden we ons daar niet veel bij voorstellen. Via opzoekingswerk en het verwerken van een artikel zijn we daar al heel wat over te weten gekomen.

Emmy Louage:
Hallo, Ik ben Emmy Louage en ik zit net zoals mijn collega's hier in het eerste jaar othopedagogie(1BAOa). Deze wiki/Sadan, is een opdracht voor het vak ICT. Samen met mijn medestudenten maken we deze wiki over Thuisloosheid. Ik vertrek vanuit mijn artikel "Vrouwen, partnergeweld en thuisloosheid" om via de SADAN opdracht meer te weten te komen over het onderwerp 'Thuisloosheid'.

Judith Maertens:
Hallo, ik ben Judith Maertens en ja, ook ik zit natuurlijk in het eerste jaar orthopedagogie. Meerbepaald in 1BaO A samen met Emmy en Rien. Samen met een stukje B-klas kregen we de opdracht een wiki te maken over "thuisloosheid", een thema die bij mij veel vragen opriep in het begin. Ik startte met het opzoeken van de definitie en vertrok dan pas vanuit mijn artikel "BIOGRAFIE√čN VAN THUISLOZEN" om wat wijzer te worden. Je kan niet stellen dat de wiki of het thema voor mij nu geen geheimen meer hebben, maar ik heb toch een hele hoop bijgeleerd!

Emmelien Cocquyt:
Hallo, ik ben Emmelien Cocquyt en ik zit in het eerste en het tweede jaar Bachelor in de Orthopedagogie. In het eerste jaar zit ik in groep C. Omwille van mijn druk studieprogramma heb ik gekozen om bij groep B aan te sluiten, meerbepaald bij de groep die het onderwerp 'Thuisloosheid' bestudeert. Thuisloosheid was voor mij nog een volkomen onbekend begrip, maar ondertussen heb ik er al hopen kennis over. Mijn artikel heb ik gevonden in het tijdschrift 'Rehabilitatie' en het heet: "Zorg voor verslaafde dak - en thuislozen in Utrecht".

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License