Evaluatie Van De Opdracht

Tom Persyn:
Onze wiki over 'thuisloosheid' krijgt stilaan vorm. Het was een leuke maar toch wel lastige opdracht. Er kroop heel veel tijd in en het was vaak zoeken om bepaalde dingen erop te krijgen e.d. Ik vind dat we als groep goed werk hebben geleverd. Het was vaak moeilijk om af te spreken omdat we een groep hadden die bestond uit A-leden en B-leden. Maar via een goeie communicatie lukte het ons behoorlijk om deze wiki tot een goed eind te brengen.

Lisa Meulenbergs:
Onze wiki- opdracht is bijna klaar en het ziet er volgens mij goed uit. Het was een leerlijke opdracht, maar niet gemakkelijk. De opdrachten waren soms onduidelijk waardoor we verkeerd begonnen, leerlingen uit twee klassen en Emmelien die we ook weinig zien, het was niet altijd even gemakkelijk. Maar via mail konden we elkaar goed helpen en zelfs vergaderen. achteraf gezien heb ik veel uit geleerd uit deze opdracht; hoe een wiki maken, samenwerken in een groep en vooral via mail en daarnaast leerde ik zeker ook iets over thuislozen. Het was een nieuw begrip voor mij en dat maakte het extra interessant. Ik vind dat we inderdaad trots mogen zijn op elkaar voor de goede samenwerking.

Frie Gerard:
De wiki-oprdacht was voor mezelf wel een behoorlijke moeilijke taak, zeker in het begin want ik was wat in de war van wat we juist moesten doen en hoe het in zijn werk ging. Uiteindelijk komt alles ongeveer toch op z'n pootjes terecht, ook al kwam er veel werk en stress bij te kijken. Aan de ene kant van ik het wel een leerrijke ervaring maar soms vraag ik me het nut af van bepaalde zaken die we moesten doen. Maar ik moet toch ook wel toegeven dat al het werk niet voor niets is geweest en dat we samen als groep toch wel iets goeds hebben geleverd, natuurlijk wel met ups en downs maar het resulaat is er toch!

Judith Maertens:
We zijn dan toch aan het einde van onze wiki-opdracht gekomen. Het was leerrijk, en dan niet alleen op vlak van opzoeken, verbeteren, nog eens aanpassen, met de verschillende office programma's omgaan, maar ook op vlak van jezelf; hoe je in groep werkt, hoe goed je kan plannen.. Ook over "thuisloosheid" heb ik een hoop dingen opgestoken. Het samenwerken in onze groep verliep niet altijd van een leien dakje aangezien we in onze wiki-groep niet allemaal uit dezelfde klas kwamen, en om met zoveel verschillende mensen een geschikt moment te vinden om af te spreken is ook niet altijd evident. Uiteindelijk zijn we dan toch aan de eindfase gekomen en ik denk dat we best trots mogen zijn op het resultaat.

Rien Foulon:

Marieke Thielemans:
De opdracht van onze wiki loopt op zijn einde. Het is een erg leerrijke ervaring geweest, ook al was die niet altijd even gemakkelijk. Door veel te zoeken en veel uit te proberen, zijn we er uiteindelijk wel geraakt. Het moeilijkste vond ik persoonlijk de samenwerking. De groep heeft het dan toch voor mekaar gekregen, een duidelijke wiki te maken over de thuisloosheid. Het was leuk voor te doen, maar er kroop enorm veel tijd in.

Emmy Louage:
De voor mij gevreesde SADAN-/wiki opdracht is tot een goed resultaat gekomen. Het heeft bloed, zweet,tranen en soms frustratie gekost, maar m'n groepsleden en mezelf zijn trots op het resultaat. De SADAN- opdracht was veel werk, maar eens ik op het goeie spoor zat, ging het vlot. De samenwerking om alles op de wiki te zetten verliep soms stroef. Het was soms een hele rompslomp om alles te organiseren en alles duidelijk over te brengen naar de andere groepsleden, maar we brachten het er goed vanaf. Wat me verbaasde is dat ik beter overweg kan met het hele online-ICT-computer gedoe dan wat ik eigenlijk van mezelf dacht. Maar een expert zal ik er toch nooit in worden!

Emmelien Cocquyt:
In het begin van de opdracht zag ik het niet zo goed zitten om deze site te verwezenlijken, maar mijn medestudenten hielpen me al snel op weg. Allemaal samen hebben we ervoor dat deze site tot een goed einde is gebracht (of toch bijna). Het was niet altijd even makkelijk en er kroop héél wat tijd in de opdracht, maar toch ben ik blij dat ik deze opdracht heb mogen doen! Het vele werk loonde de moeite!

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License